Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

Niezbędne informacje o tym, czym wyróżnia się dobra agencja SEO. Przekonaj się!

Gdy masz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, z pewnością z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, żeby była ona widoczna wysoko w rezultatach wyszukiwania. To oczywiste wszak, że współcześnie widoczność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, bo to właśnie stąd wielu klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak zatem wybrać solidną firmę SEO? Należy skorzystać z podpowiedzi specjalistów, a najlepiej tych od Google.

Google podpowiada, jak znaleźć solidną firmę SEO

Nie można negować, że cała branża usług SEO, czyli działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, powstała i nieustająco rozwija się w zasadzie wyłącznie za sprawą Google. Pomimo występowania innych alternatyw, jak przykładowo Rambler, DuckDuckGo czy też Baidu, nadal najważniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto chce zyskać widoczność w internecie, musi spróbować powalczyć o swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku usług, gdzie występuje mocna konkurencja, przeważnie nie jest to osiągalne bez konsultacji z fachowcami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których pojęcie SEO jest nowością, i przygotowało krótki kurs, jak wybrać rzetelną agencję SEO.

Czym zdaniem Google charakteryzuje się rzetelna agencja SEO?

Maile Ohye, pracownica, Google z przeszło dziesięcioletnim stażem, klarownie naświetla, jak rozpoznać dobrą agencję SEO, wymieniając wśród głównych cech między innymi:

  • zadbanie o ogólną widoczność strony www, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wyszukiwarce na określone frazy,
  • zapewnienie witrynie wsparcia technicznego i praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie podejmowanych działań, przykładowo poprzez stały dostęp do statystyk strony i comiesięczne raportowanie,
  • umiejętność oceny budżetu oraz czasu niezbędnego do wykonania planowanych działań,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od poznania, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele oraz kto jest jego główną konkurencją.

Pracownica Google akcentuje również, że rzetelna firma SEO w żadnym razie nie obieca spektakularnych rezultatów z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, w szeregu przypadków dającym namacalne rezultaty zwykle po paru miesiącach działań.