Zgłoś się do firm SEO, aby uzyskać rzetelną pomoc profesjonalistów.
Przedsiębiorstwa oraz właściciele stron internetowych, którzy marzą o tym, by dotrzeć do wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania, mogą to uzyskać na przynajmniej 3 sposoby. Pierwszy – nie zalecany – to próbowanie starań . Nie mając kwalifikacji w zakresie SEO i nie śledząc regularnie wiadomości o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko działać właściwie i – co najistotniejsze – efektywnie. Drugi sposób to zatrudnienie na etat specjalisty od SEO, jednak nie każde przedsiębiorstwo się na to decyduje ze względu na koszty. Trzecie wyjście to nawiązanie współpracy z agencją SEO. Wydatki wydzielone na zadania agencji SEO można dostroić do możliwości finansowych zlecającego. Atutem współpracy z agencją SEO jest to, że nie licząc specjalistów od SEO w zatrudnione są tam też osoby od grafiki, programowania, copywritingu i kampanii Google Ads służące merytoryczną pomocą w tych sferach.
Działanie sumiennej agencji SEO
Polskich agencji SEO jest co niemiara. Czym kierować się podczas poszukiwań podmiotu, która poprawi naszą widoczność w SERP? Rekomendujemy postawić na agencję, która istnieje na rynku od dłuższego czasu. Liczba firm SEO, a również tych kreatywnych i marketingowych, z każdym rokiem rośnie, co nie zawsze niesie za sobą należytą jakość usług. Współpracując z agencją, która funkcjonuje od mniej więcej dekady, można mieć zaufanie, że posiada ona ogromne doświadczenie i może bez przeszkód zaprezentować szerokie portfolio swoich dotychczasowych prac. Agencje SEO na ogół na swoich stronach dodają dział z opisem tzw. „kejsów”. Zanim sygnuje się umowę należy przeczytać opisy takich przypadków, aby sprawdzić, jakich rezultatów można oczekiwać po agencji, a także to dla jakich branż pracowała oraz jakie trudności udało jej się rozwiązać. Najlepsza agencja SEO to taka, która działa przejrzyście: informuje o planach prac na zbliżające się tygodnie, a także przekazuje sprawozdanie ze zrealizowanych działań i ich rezultaty.
Druga ważka kwestia to spersonalizowana oferta i dobranie zakresu działań do profilu działalności, którą prowadzi zleceniodawca agencji. Jeżeli agencja SEO na chęć współpracy odpisuje w parę minut, a oferta sprawia wrażenie gotowego szablonu, należy traktować to jak znak alarmowy. Po wysłaniu zapytania przedstawiciel kompetentnej agencji SEO kontaktuje się z potencjalnym klientem, by poprosić o dodatkowe informacje o firmie, niezbędne do opracowania dla niej wszechstronnej oferty. Chodzi o dane, których nie da się wyszperać samodzielnie w internecie, jak np. informacja o prowadzonych do chwili obecnej pracach SEO czy o istotnych dla klienta towarach albo usługach, które chce wypromować.
Opłata za usługi agencji SEO – jakich ofert się wystrzegać
Nieufnie warto podejść do agencji SEO, które sugerują współpracę z zapłatą za uzyskany rezultat. W takim modelu opłata odbywa się wówczas, kiedy frazy kluczowe osiągną określone w umowie pozycje w SERP (np. wejdą do Top10 czy też do Top5). To w dalszym ciągu często spotykany sposób rozliczeń, lecz wiąże się z wysokim zagrożeniem – można bowiem osiągnąć błyskawiczne rezultaty naruszając zasady ustalone przez Google. Codziennie aktualizowany algorytm również nie pomaga w dotrzymaniu obietnic złożonych klientowi, w związku z tym solidna firma SEO nigdy nie zapewnia uzyskania konkretnych pozycji. Jeśli chodzi o cenę za działania agencji SEO, to sporadycznie bywa ona stała – co do zasady w pierwszych tygodniach po zawarciu umowy nieodzowne są wyższe nakłady finansowe, by opracować szczegółowy audyt SEO, a następnie wprowadzać w życie wszelkie przedstawione w nim prace. W późniejszych miesiącach współpracy, gdy witryna klienta jest już zoptymalizowana, wydatki na działania są znacznie niższe.
Siedziba firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]