Skieruj się tutaj, aby uzyskać poradę fachowców z agencji social media Kraków
Kiedy prowadzi się firmę, bez względu na to czy jest się właścicielem sklepu, producentem czy usługodawcą, działania marketingowe powinny stanowić istotny element budowania jej rozpoznawalności. Duże przedsiębiorstwa oraz spółki mają środki finansowe na stworzenie i opłacanie swoich sekcji ds. reklamy, jednakże mniejsze biznesy, które sporadycznie przeprowadzają akcje promocyjne, najczęściej korzystają ze wsparcia agencji marketingowych.
Agencja reklamowa – grupa profesjonalistów pomoże Ci w promocji
Agencja reklamowa to grupa kreatywnych osób z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących szeregiem kwalifikacji przydatnych w marketingu. Dzięki zatrudnieniu ekspertów doskonale orientujących się zarówno w sferze tradycyjnych mediów, kampanii marketingowych w sieci (klipy i animacje viralowe, kanały social media), jak i grafiki (także przygotowanie do druku), agencja marketingowa zapewnia klientom wszechstronną obsługę. Młode firmy mogą zlecić opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i wzorami akcydensów (papier firmowy, koperty czy wizytówki), a te które posiadają już własne logo mogą być pewne, iż będzie ono odpowiednio użyte na etapie projektowania materiałów reklamowych – kalendarzy, ulotek, stoisk targowych bądź billboardów. Agencja marketingowa napisze także atrakcyjne, unikalne artykuły na stronę www firmy, jak również opracuje strategię interakcji z odbiorcami za pośrednictwem mediów społecznościowych, jak Facebook, Twitter i Instagram.
Kiedy warto zdecydować się na współpracę z agencją reklamową?
Usługi świadczone przez agencje reklamowe kierowane są w głównej mierze do przedsiębiorstw, które nie posiadają swojego działu promocji. Jednak nie oznacza to, iż to jedyny model współpracy. Praca agencji często polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w firmie zespołowi ds. promocji. Na przykład, jeśli nie ma on praktyki w przygotowaniu targów, spotkań z klientami lub sympozjów, które najczęściej wymagają drobiazgowego planowania, takie zadania można powierzyć zewnętrznej agencji reklamowej. Może ona również posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu kompetentnego oraz zgranego zespołu pracowników – wystarczy zlecić jej przygotowanie planu kursów albo zorganizowanie imprezy integracyjnej. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji marketingowych, warto jednak wybierać te, które dają dostęp do obszernego grona doświadczonych profesjonalistów. Umożliwi to zlecenie wszelkich czynności promocyjnych jednej agencji, a co za tym idzie – większą kontrolę nad wizerunkiem marki i spójnością kampanii.
Siedziba firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]