Pozycjonowanie – czy warto?

Więcej informacji o pozycjonowaniu stron internetowych Kraków

Pozycjonowanie to różne czynności dążących do zwiększenia widoczności stron w organicznych wynikach wyszukiwania. Im wyżej strona wyświetla się w SERPach, tym większy ruch w witrynie, co w efekcie powinno skutkować zwiększeniem przychodów firmy. Kolejnym plusem tego działania jest poprawa rozpoznawalności marki, produktu albo usługi.

Algorytm Google analizuje wszystkie strony internetowe pod kątem w przybliżeniu 200 najrozmaitszych faktorów. Efekt tej ewaluacji decyduje o tym, na którym miejscu strona lub jej podstrona pokaże się internaucie w wynikach wyszukiwania na dane słowo kluczowe. Za najistotniejsze czynniki rankingowe specjaliści ds. SEO uznają między innymi prędkość ładowania, linkowanie (zewnętrzne i wewnętrzne), jak również jakość contentu.

Wstukując w wyszukiwarkę Google dowolną frazę, użytkownikowi ukazuje się wykaz stron, których zawartość została uznana za najdokładniejszą odpowiedź na wpisane hasło. Jakie strony pojawią się w rezultatach wyszukiwania najwyżej? Najczęściej te, których treść jest unikalna oraz odpowiednio wypełniona przemyślanymi słowami kluczowymi. Na pozycje nie bez wpływu jest również prędkość wczytywania się strony (zarówno w wersji na urządzeniach przenośnych, jak i desktopowej), prawidłowo wykonane kodowanie, a także jakość stron internetowych kierujących odnośniki do naszej witryny.

Czy warto przekazać pozycjonowanie i optymalizację sklepu lub strony www podmiotowi zewnętrznemu?

Google cyklicznie poprawia algorytm, wobec tego warto przekazać pozycjonowanie oraz optymalizację sklepów i stron profesjonalistom. Wyśmienitym wyborem jest firma SEO posiadająca kilkuletnią praktykę w takich działaniach. W takich firmach zatrudnionych jest wielu ekspertów nie tylko od optymalizacji, lecz także prowadzenia kampanii Google Ads czy programowania. Pozostawiając pozycjonowanie podmiotowi zewnętrznemu zaoszczędzone środki i czas można zaprząc w inne akcje marketingowe, które także rozwiną firmę.

Pozycjonowanie stron oraz sklepów www w Google – usługa pomagająca dotrzeć do obszernej grupy klientów klientów

Pozycjonowanie to w głównej mierze usługa adresowana do administratorów stron www, które służą do ekspozycji i sprzedaży usług albo produktów firmy. Prowadząc nawet niszową działalność nieroztropnie jest w XXI w. nie posiadać własnej strony firmowej lub ją uruchomić, lecz nie podjąć się jej pozycjonowania. Konkurencja nie śpi w staraniach o pozyskanie nowych klientów. Wedle badań aż 97% klientów sprawdza w internecie informacje o lokalnych markach, co klarownie wskazuje do jak obszernej grupy klientów można w ten sposób dotrzeć. A pojawienie się adresu strony czy sklepu w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania w Google niesamowicie zwiększa prawdopodobieństwo, że konsument wybierze naszą ofertę.

Siedziba firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]