Pozycjonowanie stron Kraków - usługa dostosowana do Twoich potrzeb
Istnieją trzy kluczowe metody pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie lokalne.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe pełni specjalną funkcję przed cyklicznymi bądź jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Zielone Świątki, koncert popularnego piosenkarza lub Dzień Dziecka. Ten typ pozycjonowania jest bardzo efektywny, jeśli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie odkryta i użyta odpowiednio wcześniej. Zwykle pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w branży turystycznej oraz gastronomicznej. W większości wypadków trzeba zainicjować je na dwa-trzy miesiące przed interesującym nas wydarzeniem, ażeby Google zdążyło na czas zaindeksować nową albo uaktualnioną treść witryny internetowej.
Pozycjonowanie Long Tail, innymi słowy na tzw. długi ogon
Następny rodzaj pozycjonowania to dobre i przetestowane rozwiązanie dla osób posiadających niski budżet na reklamę. Za sprawą poprawnego doboru słów kluczowych, nie tylko będzie można wejść w niszę związaną z daną branżą, ale również stawki za reklamę w Google Adwords ulegną dużej obniżce. Pozycjonowanie Long Tail to też dużo mniejsza konkurencja. Kluczowe jest także to, iż coraz popularniejsza jest tendencja do wpisywania specyficznych zapytań w wyszukiwarkach.
Frazy pozycjonowania Long Tail to np.:
– smartfon LG G6 czerwony,
– obuwie sportowe puma Ignite Limitles białe sklep online,
– golarka Braun Seria 3 czarna.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezmiernie ważne w szczególności dla sklepów internetowych. Za pomocą tego rodzaju fraz, sklepy mające w swojej ofercie bardzo obszerny asortyment artykułów mogą skuteczniej zdobywać pożądane pozycje w wynikach wyszukiwania.
Pozycjonowanie Lokalne
W tym pozycjonowaniu najistotniejsze jest połączenie frazy z nazwą danej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym uwzględnia się z reguły:
– miejscowość (np. “weterynarz Kraków”)
– dzielnicę (“sklep ogólnospożywczy Retkinia”)
– kraj (“hostele Polska”)
Pozycjonowanie lokalne bardzo dobrze zda egzamin w stosunku do przedsiębiorstw lokalnych, które kierują swoje produkty tylko do odbiorców rezydujących na danym obszarze. Taki sposób pozycjonowania jest wykorzystywana również wówczas, gdy firma ma niewiele finansów na promocję i nie jest w stanie rywalizować na słowa kluczowe bez dopasowania miejscowego, np. zamiast “nauka gry na skrzypcach“, to “nauka gry na skrzypcach Kraków”.
Siedziba firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]