Budowa wizerunku marki to trudne zadanie, opierające się na działaniach obejmujących różne dziedziny. Jedną z nich jest oczywiście dystrybucja gadżetów promocyjnych, które mają wywołać skojarzenia z daną firmą. Takie gadżety z elementami identyfikacji wizualnej powinny być przede wszystkim użyteczne – wówczas osoby nimi obdarowane będą wykorzystywać je częściej i w wyniku tego będą pozytywnie kojarzyć daną markę. Dlatego firmy wybierające tę metodę reklamy chętnie zamawiają takie gadżety jak latarki, okulary czy zeszyty. Znacznym powodzeniem mogą pochwalić się również smycze i breloki z nadrukiem. Czy warto je wybrać? Kiedy najlepiej je wykorzystać?
Smycze z nadrukiem. Dlaczego warto je zamówić?
Powodów powodzenia smyczy i breloków z nadrukiem nie musimy długo szukać. O ich popularności jako gadżetów wykorzystywanych w reklamie przesądzają przede wszystkim ich niewysoki koszt produkcji, zbliżony do na ogół paru polskich złotych za sztukę. To sprawia, że bez narażania przedsiębiorstwa na astronomiczne wydatki, można zamówić ich dużą ilość. Nie jest to bez znaczenia dla przedsiębiorstw, które planują większe działania marketingowe, polegające m.in na dystrybucji gadżetów ogromnej grupie osób, na przykład gościom firmowego pawilonu w trakcie giełdy bądź klientom marketu. Smycze z nadrukiem są również nieraz kupowane przez firmy dla zatrudnionych tam pracowników – umożliwiają komfortowe noszenie kart do otwierania drzwi oraz identyfikatorów.
Breloki z nadrukiem mogą być przydatnym gadżetem
A co z brelokami? Głównym powodem, dla którego przedsiębiorcy chętnie wybierają breloki reklamowe jest ich duża potężna różnorodność. Pośród nich są zarówno te służące jako zawieszka do kluczy, jak i produkty o większej funkcjonalności, jak przykładowo miarki, poziomice czy otwieracze do butelek.