Przed właścicielami marek, którzy wybierają się na targi bądź zamierzają poprowadzić event promocyjny, nieraz pojawia się dylemat, jaki gadżet reklamowy ze sobą zabrać. Powinien on nie tylko przykuwać uwagę potencjalnych klientów, ale także nieść ze sobą pewną wartość, aby regularnie go wykorzystywali i tym sposobem wytworzyli przywiązanie do marki. Gadżetem tego typu jest właśnie torba z nadrukiem.
Rodzaje toreb z nadrukiem
Przeglądając katalogi drukarni zajmujących się nadrukami na gadżetach promocyjnych łatwo spostrzec, iż pod kategorią “torba” pojawia się wiele produktów. Są to głównie torby na zakupy – bardzo funkcjonalny i prawdopodobnie najpopularniejszy gadżet reklamowy. Nadruk logo czy nazwy akcji na jutowych, płóciennych oraz bawełnianych torbach na ramię zawsze doskonale się prezentuje i jest dostatecznie wytrzymały, aby długo zachować się na materiale. Następnym plusem tych toreb jest ich koszt. Zależnie od typu torby oraz nakładu zamówienia, cena zazwyczaj zaczyna się od paru złotych za sztukę. Nadruki wykonuje się również na torbach sportowych, podróżnych czy na laptopa. Są to akcesoria, które docenią między innymi organizatorzy dużych konferencji oraz wykładów. Oczywiście, cena toreb tego typu i druku na nich jest wówczas dużo wyższa – osiąga nawet kilkadziesiąt złotych.
Gdzie opłaca się złożyć zamówienie na torby na ramię?
Podmioty organizujące działania promocyjne zwykle zamawiają więcej niż jeden rodzaj gadżetów. Winny więc złożyć zamówienie w hurtowni z gadżetami, która w swojej ofercie posiada jeszcze kilkadziesiąt innych produktów reklamowych do zadruku. Wraz z torbami z logo firmy warto zdecydować się m.in. na nadruk na kosmetyczkach, parasolach bądź innych użytecznych artykułach z tkaniny albo dodać do zamówienia o typowe gadżety reklamowe, jak długopisy, smycze oraz ołówki, które nieustannie cieszą się popularnością wśród klientów.