Przenośne pawilony handlowe – niezastąpione na targach i wystawach

Pawilony są pomocne w każdej firmie z branży handlowej. Mogą stanowić przedłużenie sklepu stacjonarnego lub też być nadrzędnym punktem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się podczas giełd i podobnych imprez, a dodatkowo, dzięki łatwemu montażowi i mobilności, wykorzystuje się je np. do handlu w miejscowościach letniskowych czy na sezonowych wyprzedażach. By pawilon handlowy dobrze wypełniał swoje funkcje, winien być właściwie dostosowany do profilu działalności użytkownika. Na co więc zwrócić uwagę przy jego wyborze?

Pawilony handlowe – jak wybrać?

W ofercie producentów znajdziemy różne typy mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z 2 grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami lub namiotowych. Te pierwsze mogą być wykonane na przykład z drewna albo płyty obornickiej. Charakteryzują je stosunkowo szybki montaż, jednakże ich przenośność jest o wiele mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są także od nich o wiele droższe, przez co polecane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję kas biletowych, kiosków lub portierni.

Pawilon handlowy – dlaczego warto go posiadać?

Jeżeli pawilon handlowy ma być często przenoszony lub priorytetem są dla nas koszty, najodpowiedniejszym wyborem będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego typu konstrukcje charakteryzują się dużą wytrzymałością, która jest rezultatem zastosowania do ich produkcji najwyższej jakości tworzyw. Zarówno rury, z których wyprodukowane są szkielety, jak i powłoki, wykazują odporność na trudne warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne. To powoduje, że namiotowy pawilon handlowy, o ile będzie należycie konserwowany, posłuży kilkanaście lat – także przy częstej eksploatacji.